Style the day

Zo heb ik vandaag een ongelofelijke leuke dag achter de rug.
Ik heb de kans gekregen om weer een andere kant van de mode te zien, anders dan ik gewend ben.
Lonneke van Style my Day ( Leuke, groeiend modeblog // zeker checken! ) en modeblogger voor Danie Bles had me uitgenodigd om haar te ‘assisteren’ bij haar fotoshoots.
Het was zo leuk om een stylist bezig te zien en wat er bij komt kijken.
Hopelijk volgen er meer zo’n dagen!

Hou de site’s in de gaten!
http://www.stylemyday.nl
www.daniebles.nl

Zo zie je haar verhalen van vandaag! Meer ga ik niet verklappen ;-)

-K.
Afbeelding

Geef een reactie

