A touch of Gaga

Vorige week liep ik de Ici Paris XL  binnen, mijn geurtje was op, dus tijd voor een nieuwe!
Ik moet eerlijk toegeven ik kan een uur in die winkel blijven staan, niet kunnen kiezen welke geur ik zal kopen.
Persoonlijk vind ik dat een geur echt bij je mood en karakter hoort te passen.
Meestal heb ik de neiging om naar hetzelfde geurtje te grijpen, maar ik tik mezelf steeds opnieuw op de vingers!

Dus nu ben ik een keertje voor iets helemaal anders gegaan!
Fame by Lady Gaga
Nou in eerste instanstie denkt iedereen, ‘oh god, weer een artiest die met een geur komt.’
Dat dacht ik dus ook. De uitleg van het geurtje was dan weer typisch Gaga.
Er werd al eerder vermeld dat ze ook haar eigen bloed heeft gebruikt voor het geurtje.
Het punt is, de geur moet je aan een ‘dure prostituee’ doen denken.

Mooi, ik had die geur dus al gekocht.
Heb even gechecked bij de mede-mensen, die vinden het gewoon naar bloemen ruiken!
Eerlijk gezegd, vind ik hem hartstikke lekker en helemaal Gaga!
Zwarte/donker rode parfum, laat geen vlekken op je kleren achter zoals sommige denken!
En het flesje alleen al, is helemaal te gek!
Voor minder dan €25,00-,

-K.

Geef een reactie

