Talking French?

Mijn dag zit er weer op!
Vandaag was het een dag wanneer je je eens serieus moet bezig houden met je toekomst, en post… :)
Een jaar lang wil ik gaan werken en mezelf bezig houden waar ik van hou.
Mode.
Daarom wil ik graag mijn Frans weer onder de knie krijgen, wat je er allemaal niet voor over hebt om je droomjob te vervullen!
Dus vanavond moest ik bij de avondschool naar binnen, een taalexamen afleggen.

WAUW, daar krijg je een bundeltje voor je neus geschoven.
Na 2,5u stond ik weer buiten en volgende week mag ik starten, leuk!

Doen het stapje per stapje!
Wie weet schrijf ik mijn blog binnenkort in het Frans;-)

Goodnight en sleeptight.
-K.

Geef een reactie

