Create your look

Vandaag kon ik alweer de verleiding niet weerstaan om niets te kopen.
Dus heb ik weer een paar items gekocht!
Erg! Maar laten we het positief bekijken, een oud kledingstuk weg en een nieuwe in je kast;-)


Aangezien ik in de H&M ben geweest, schoot me in eens te binnen dat de H&M collectie van Anna dello Russo (ed.Japanse Vogue) morgen in de winkels hangt!

Hierboven al een kleine preview.
Veel felle kleuren, statement kettingen,kleding en accesoires en een tikkeltje kitch (waar ik wel van hou!)
Hopelijk kan ik de winkel ook even binnen springen om het te bewonderen!
Afwachten…

-K.

Geef een reactie

