Paris Fashion Week

Iets waar elke vrouw van droomt, om shows bij te mogen wonen op the Fashion Week.
Ik heb alles nog eens overnieuw bekeken van de Parijse Fashion week.
Mijn droom, werken in de modewereld en voor je werk naar Paris mogen gaan! Maar wie wil dat niet?

Alle shows waren weer prachtig, Chanel had weer een prachtig decor met windmolens.
Toch waren er een paar shows die er bij mij uitsprongen.
Alexander McQueen
De romantische baroque stijl, de details. Persoonlijk staat Alexander McQueen in mijn Top 3! Complimenten aan Sarah Burton!
Valentino
Die zich gebaseerd hebben op het oude Rome. En WOW, wat was hun show geslaagd. En het leuke ervan is, het is heel feministisch en draagbaar! (Heel belangrijk)
Saint Laurent
Hedi Slimane haar collectie voor het designer huis Yves Saint Laurent
Wat kan je daar over zeggen.. Tot in de details, uitdagend!
Verder zag je weer verschillende looks terug komen op de catwalk.
Ik denk dat de Fashion week weer geslaagd is!
Het is zeker de moeite om de Vogue site eens te bezoeken voor de leukste reportages,interviews en backstage verslagen!

Zo heb ik mijn eigen selectie foto’s, van de stukken waar ik weg van ben.
En nu afwachten wie wat gaat dragen op de awardshows!

-K.

Geef een reactie

