Mango style!

Alle catalogussen en boekjes  met de nieuwe collecties zijn alweer een tijdje binnen!
Zo heb ik de boekjes van Liu Jo, Pinko en Mango al vier keer doorbladerd.
Mezelf troostte met de gedachten dat ik binnenkort wel genoeg geld heb om een paar stukken te kopen.
Waarom heb ik het gevoel dat ik niet de enige ben die zo denkt? ;-)
Zelf vind ik niet altijd mijn ding bij Mango, maar nu bleef ik maar leuke spullen vinden.
Het beste van al, je kan er al kleding vinden vanaf €30,00! (Héél erg leuk)
Dure items met goedkopere combineren is DE oplossing.
Dus heb ik een paar foto’s en collage van de items van Mango.
Van stoer tot street chic, basic en matching.
Dus als je gaat winkelen binnenkort, kan je zeker wat inspiratie opdoen bij Mango!

-K.

Geef een reactie

