Are you pinning?

Pinterest.
Ik hoor iedereen rond mij er over praten, over een eigen prikbord met veel foto’s.
Dat moet ik ook maar eens aanmaken, dacht ik!

Dus vanaf vandaag doe ik aan pinnen.
Moet er nog even mee bezig zijn om het te snappen… maar dat komt wel! ;-)
Het leuke ervan is dat je gewoon allerlei foto’s er op kan zetten die je leuk vind, zonder dat je mensen er mee lastig valt (zoals op Facebook bijvoorbeeld)
Wel in mijn voordeel, want op het internet staan onwijs veel inspiratie foto’s!

Ben jij ook aan het pinnen?
-K.

Geef een reactie

