A way of dreaming in Spain!

Ik kan werkelijk nergens over klagen, ik kan enkel mijn zus en haar vriend toejuichen omdat ze in Spanje gaan wonen. Dus ik mag een weekje mee. Gezellig een wijntje drinken met de familie en kennissen. Dat betekent een weekje geen computer of blog. Ik ga een weekje brainstormen voor leuke verhalen en ga heel veel foto’s maken. In het weekend naar Barcelona en zaterdagochtend de markt op.
Ik denk dat ik het hier goed ga hebben…

-K.

One thought on “A way of dreaming in Spain!

Geef een reactie

