Citytrip Barcelona

Waarschijnlijk was ik een van de weinige die niet kon zeggen dat ze Barcelona al had gezien.
Nou gelukkig kan ik vanaf nou zeggen dat ik er lekker ben geweest!
En ik moet toegeven… een van de leukste plaatsen waar ik tot nu toe ben geweest.
Zaterdag ochtend hebben we iets buiten het centrum een hotel geboekt voor één nachtje, waar we ook weer heel snel buiten waren.
Het zonnetje scheen, lekker weer. Genieten maar!

We zijn direct de rambla opgelopen en halverwege was er markt.
La Boqueria is een van de grootste vers markten die er bestaan.
Gelukkig schuilt er een topkok in de vriend van mijn zus, dus een betere gids konden we niet hebben.
Ik heb mijn ogen uitgekeken, zoveel lekkere geurtjes en zo veel te zien.
Natuurlijk was het ongelofelijk druk, dan heb je mensen die denken dat een buggy meenemen efficient is…
Zo’n dingen horen erbij?
Je hebt er standjes waar je de lekkerste tapahapjes kan krijgen, die hebben we jammer genoeg moesten overslaan want de bar zat vol!
Dus dat is voor de volgende keer.

Verder zijn we naar de plaatsen geweest die toch wel gezien moet hebben als je in Barcelona bent.
Zoals de kunstwerken van Gaudi en de kerk La Sagrada Familia die in 2014 klaar zou moeten zijn.
’s Avonds zijn we naar de fonteinen van Barcelona gegaan. ‘Font Magica’.
Net een sprookje, de muziek en de fontein. Héél romantisch!

Na al die kilometers lopen zijn we wel iets gaan drinken in het Hardrock café, iets wat je eens gedaan moet hebben!
Ik kan er over blijven praten, gelukkig heb ik het meegemaakt.

-K.

Geef een reactie

