A day goes by and I’m feeling… Christmas presents!

Het telt af, kerstmis staat bijna voor de deur!
Natuurlijk véél te veel leuke kleding, armcandy en meer tegengekomen.
Durf niet te gaan winkelen…
Maar natuurlijk zijn er altijd dingen die leuk zijn om onder de kerstboom te vinden!
Buiten de Hunterboots (waar ik al trotse eigenaresse van ben) zijn dit mijn cadeautjes waarvan ik hoop dat ik ze toch nog in mijn kast mag leggen.

My way of christmas dreaming

En weet ik toevallig toch waar je dat onwijs leuke telefoonhoesje kan vinden!
Kijk snel op:
www.welovemusthaves.com
Buiten de hoesjes zijn er nog veel gave musthaves, die een plekje onder jou kerstboom verdienen;-)

-K.

Geef een reactie

