Kick off a New Year

Ik ben weer terug van weggeweest!
Een week lang zonder iets te posten op mijn blog, schandalig.
Maar heb eindelijk een paar dagen vrij na al die werk- en feestdrukte.

Mijn eerste vrije dag van 2013 ben ik al direct naar Antwerpen gegaan. KOOPJES!
Heb natuurlijk weer heel veel leuke dingen gezien, maar ik ga toch dit jaar voor de nieuwe collecties.
Ik ben gelukkig met één trotse aankoop naar huis gekomen!

Steve Madden Tarnney
Ook al loopt iedereen al met de Tarnney’s rond.
Ik ben trots dat ik ze als nog heb!
-K.

Geef een reactie

