A small change

Ik zit al een tijdje te denken om mijn blogs voortaan in het Nederlands én Engels te gaan vertellen.
Sinds enkele weken krijg ik ook steeds meer bezichtigingen uit Polen, Spanje, …
Het zou leuk zijn moesten zij ook kunnen lezen wat ik vertel!
Dus bij deze, ik ga mijn best doen… Wish me luck!

I’ve been thinking for a while now about translating my blogs in English.
Since a couple of weeks there are more viewers from Poland, Spain, …
And I thought it would be nice if they can read what I’m telling!
In this, I’m will do my best… Wish me luck!

-K.

Geef een reactie

