One way to Spain

Dus sinds een tijd heb ik mijn nieuwe camera, wat dus veel oefenen betekent.
Zo heb ik mijn tijd genomen om toch eens de buurt te gaan verkennen en wat foto’s te maken.
In Empuria Brava lopen er allemaal kanalen tussen de huizen door en er valt zoveel te zien!
Zoveel leuke dingen gedaan: skeeleren, lunchen, cocktails proeven, strandwandelingen, naar de markt gaan, …
‘Oefening baart kunst’, nou ik ben benieuwd.

Since a while now I have my new camera, so that means practicing.
I took my time to enjoy the nature and looked around to make some pictures.
Between the houses there a channels, so nice and there’s so much more to see!
We did fun things like rollerblading, having a lunch, nipping from cocktails, beach walks, going to the market, …
‘Practice makes perfect’, we’ll see.

-K.

DSC_0462

Geef een reactie

