A lovely gift from MY e-case

Een tijdje geleden had ik een stukje geschreven over MY e-case– Phone covers.
Met een leuke reactie van de Franse winkel, heb ik een hoesje mogen uitkiezen.
Vandaag had ik dus iets leuks in mijn brievenbus zitten!
Het enige jammer is, ik heb geen Iphone…
Dus ik ben er over aan het denken om hier een leuke LIKE + SHARE = WIN actie van te maken.
Dan kan ik er iemand anders gelukkig mee maken!
Goed idee?

A while ago I posted something about MY e-case– Phone covers.
With a lovely reaction from the France store and I get to choose a cover.
Today I had a big envelop in my mailbox, BUT I don’t have an Iphone…
So I’ve thinking about another LIKE + SHARE = WIN action.
Then I can make someone else happy with it!
Good idea?

♥ K.

2 thoughts on “A lovely gift from MY e-case

Geef een reactie

