Blog post: A week went by- new week, new thoughts

Zo, de week zit er weer op.
Voor mij is zondag altijd relaxen na mijn weekend werken én een dagje bloggen.
Zo zat ik pas geleden naar de campagne van Dior te kijken met Jennifer Lawrence.
Voor mij (nu al) It-girl van 2013.
Eerlijk durven zijn over de photoshop technieken, lekker toch?
De foto’s zijn prachtig en verfrissend, een leuke samenwerking!
Vanaf morgen zit ik weer een paar dagen in Amsterdam, hopelijk kom ik met wat leuke nieuwtjes thuis!


Another week past by, sunday is my zen-day, resting from work and spending time on blogging.
A few days ago I looked at the campaign from Dior with Jennifer Lawrence.
To me (already) It-girl 2013.
The girl that dares to say they used photoshop, I LOVE IT.
The photos are beautiful and refreshing, a nice collaboration!
I will be spending some time in Amsterdam from tomorrow on, so hopefully I return to Belgium with some fun news!

♥ K.

Geef een reactie

