Are you someone who takes risk?

A way of dreaming
My holiday ended yesterday. Back after being 15 days on the road.
The question is: are you someone who takes risk?
I left Belgium on 13 july.
A little bit nerves because you’re doing it by yourself.
But there is a saying:
”You owe it to yourself to do something remarkable with your life.”
And I did, I’m almost sad to be back!
When you get the chance to see the world, traveling you should take it.
I only know that this is the beginning for me and I show you some of what I’ve seen!

Mijn vakantie is gisteren afgelopen. Ik ben weer terug na 15 dagen onderweg te zijn geweest.
De vraag is: ben jij iemand die risico’s durft te nemen?
Ik ben op 13 juli vertrokken.
Een beetje nerveus want je bent toch maar alleen.
Maar er is een gezegde:
”Het is aan jezelf om iets opmerkelijk met je leven te doen.”
Dat deed ik dus en ik vind het bijna erg om terug thuis te zijn!
Wanneer je de kans krijgt om te reizen en de wereld te mogen zien, pak het met beide handen aan.
Ik weet wel dat dit voor mij alleen nog maar een begin is en nu mag ik het aan jullie laten zien.

First stop
Berlin – Berlijn

City of stones
For who didn’t read it yet.
Berlin is great especially when you are really interested in the history of the WOII and shopping.

Voor degene die het nog niet hadden gelezen.
Berlijn is een geweldige stad, ook als je veel interesse hebt in de geschiedenis van WOII én van winkelen houdt.

Second stop
Poland – Polen

I think a lot of people have a different view when it comes to Poland.
Going there not really no what to expect, except a lot of trees and green what is a good thing!
I went to small villages around the area of Szczecin and it’s great.
A mall, a beautiful beach and clear lakes- pretty relaxing!

Ik denk dat veel mensen een andere gedachten hebben over Polen.
Daar naar toe gaan niet wetend wat ik kon verwachten, buiten veel bomen en groen wat goed is!
Ik ben naar kleine plaatsen geweest in de buurt van Szczecin en het is prachtig.
Een groot winkelcentrum, prachtig strand en heldere meren- best relaxend!

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.


Last stop
Spain- Cataluyna / Spanje

My second home!
Always nice to be back, the local people are amazing they are so generous and kind.
The haven is a great place, the most beautiful boats.
Good for making pictures and you can sit on a terrace watching them go by.

The last days I enjoy with my sister and friends.
They invited us at their boat, we went to Roses having dinner at a beach bar.
Enjoy the sun on the boat with music and wine.
The different side of life, so that was a good, generous ending for my holiday.
It’s a vacation TIP!

Mijn tweede thuis!
Altijd fijn om terug te zijn, de mensen zijn er geweldig zo lief en goedgeefs.
De haven is een heel leuke plek, met de mooiste boten.
Goed voor foto’s en je kan gewoon op een terrasje gaan zitten en de boten voorbij zien komen.

De laatste dagen bracht ik gezellig met mijn vrienden en zus door.
Ze hadden ons uitgenodigd op hun boot, lekker een dagje varen op naar Roses, lunchen in een mooie,gezellige beach bar.
Genieten van de zon, muziek en wijn.
Zo zou het leven ook kunnen zijn, het was aangenomen, lieve uitnodiging en een super einde voor mijn vakantie.
Een vakantie TIP!

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

♥. K

Geef een reactie

