In front of the camera


It took a long while to put this online!
A couple of weeks ago I worked together with friends of mine, to make ‘My style today’ pictures.
But we also did something else!
When I was graduating school I needed to make a evening gown to show to the judges.
At first I wanted to play safe but I wanted to show my teachers that I can do more then they think, I scared the hell out of them.
Buying my fabrics and getting inspiration from the Elie Saab dress for her parfum campaign ‘Le parfum’ I was ready to roll.
Now, one year later I have some pictures of my dress.
To be honest, I’m proud! It took a lot of time, stress and patience from me but most of all I’m happy that I prove people wrong.
It just shows that you can do what you want and you need to follow your dreams, no matter what!

Het heeft lang geduurd voor aleer deze foto’s online kwamen!
Een paar weken geleden heb ik met vrienden samengewerkt om een paar nieuwe ‘My style today’ foto’s te maken.
Maar daarnaast hebben we ook iets anders gedaan!
Wanneer ik aan het afstuderen was van school moest ik een avond jurk maken om die vervolgens voor te stellen aan de jury.
Eerst wou ik iets makkelijk maken, op veilig spelen maar ik wou mijn leraren laten zien dat ik meer kan dan zij dachten, al heb ik daardoor enkele harten een paar tikken laten overslaan.
Nadat ik mijn stoffen had gekocht, inspiratie bij de Elie Saab jurk van haar parfum reclame ‘Le parfum’ had gevonden was ik klaar om te beginnen.
Nu, een jaar later heb ik eindelijk wat foto’s van mijn jurk.
Om eerlijk te zijn, ik ben trots! Het heeft me veel tijd, stress en geduld gekost maar ik ben héél blij dat ik sommige mensen het tegendeel heb bewezen.
Het laat zien dat je kan doen wat je wil en dat je je dromen moet volgen, wat er ook gebeurd!

♥. K

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

6 thoughts on “In front of the camera

Geef een reactie

