Why is the 25th so important?

Why today is so important??
Because it’s my BIRTHDAY.
Yeey, celebration all weekend long, turning 20s!
Tram 2, a little step closer to the serious life, haha no I’m kiddin’ I like to be a teenager.
My friend said to me that life only get better when from your 20s, so will see!

For now I’m going out with my friends to have some dinner.

Waarom vandaag zo belangrijk is??
Omdat ik vandaag JARIG ben.
Yeey, het hele weekend vieren en 20 jaar worden!
Tram 2, een stapje dichter bij het serieuze leven, haha nee grapje ik vond het leuk om een tiener te zijn.
Een vriendin van mij zegt dat het leven er alleen maar beter op wordt na je 20ste, dus we zullen zien!
Nou ga ik gezellig een hapje eten en wat borrelen met mijn vriendinnetjes.

♥. K

 

Geef een reactie

