It’s giveaway time with Jules&Co!

Sorry, this giveaway is closed! But follow A way of dreaming for more and new GIVEAWAYS!
Sorry, deze giveaway is afgelopen! Maar hou A way of dreaming in de gaten voor meer en nieuwe GIVEAWAYS!
It’s giveaway time!!!
This time I don’t give one thing away but a whole package from the store Jules&Co.
An aztec ‘wallet’, a green skull key ring, the popular tattoos and three beautiful bracelets.
Joining the action is really easy!

» Like Awayofdreaming and Jules&Co on Facebook
» Tell me how you would combine this accessories with your outfit- which style would you pick?
» Don’t forget to leave your name and email address in your comment.

The give away runs til the 20th of october!

Het is weer tijd voor een giveaway!!!
Deze keer mag ik niet één ding weg geven maar een heel pakketje van de winkel Jules&Co.
Een aztec ‘portemonneetje’, een groene doodskop sleutelhanger, de populaire tattoos en drie leuke armbandjes.
Om mee te doen aan deze giveaway is echt heel makkelijk!

» ‘LIKE’ de pagina van A way of dreaming en Jules&Co.
» Vertel me hoe je de accessoires zou combineren met een outfit- voor welke stijl zou je gaan?
» Vergeet zeker niet je naam en email adres in je commentaar achter te laten.

De giveaway gaat door tot 20 oktober!

♥. K

10 thoughts on “It’s giveaway time with Jules&Co!

  1. Hoihoi!

    Super leuke giveaway!!!
    Echt heel mooie spulletjes!!

    Ik zou dit alles met een zomer outfitje combineren! Een witte skinny, turqoise zijden losser topje erop. Een geel riempje in de broek en een geel tensleffertje samen met de armbandjes, een goude, met turqoise details, fijne ketting en dan het aztec tasje als clutch gebruiken! Casual summer cocktailoutfitje! En dan de sleutelhanger aan de BOB geven! Haha :)
    Groetjes Sarah (sarahvandewater@gmail.com)

  2. Hello! First off, this giveaway is pretty awesome! I would style the accessories with the classic black white look! The accessories would add a splash of color and vibrance to the ‘plain’ black white. I’d pair the wallet with a pair of black skinny jeans and a baggy white shirt and maybe a cute cropped leather jacket and some black combat boots :) The wallet is so nice!

    xx thanks for hosting! my email is: happymaggs@gmail.com

  3. Super mooie spulletjes!
    Zowel jou blog als de winkel zijn zeker de moeite!
    Ik zou die sleutelhanger gebruiken voor de sleutel van mijn ‘eindelijk-eigen-auto’tje’
    Het tasje zou super handig zijn voor al mn kleine spulletjes zoals staaltjes, lipgloss, spiegeltje, zakdoekjes, blush, …
    & die armbandjes zouden een mooie aanvulling zijn op mijn collectie aan fluo bandjes !
    Super leuke give away ! Ga je zeker iemand blij mee maken !
    Groetjes,
    Kim (kimnoyens1@hotmail.be)

  4. Supermooie spullen van een supermooie winkel! Ik ben er al geweest en ik had ogen te kort. De armbandjes zijn echt geweldig! Ik zou ze combineren met een blauw kleedje en sandaaltjes, maar met een jeansbroek en een blazer met All Stars zijn ze net zo leuk! Het portemonneetje is ideaal voor mijn gsm, wat geld, sleutels en andere kleine dingen die ik niet mag kwijtraken. De tattoo is supermooi bij een short met een zomers blousje of een fluoroze bikini. Echt een leuk detail! En de sleutelhanger zou ik ook perfect kunnen gebruiken om aan mijn sleutelbos te hangen! Groetjes Marie!!!

  5. Wat een gave giveway! Die zou heel goed bij mijn garderobe passen. Leuke armbandjes bij mijn leuke blauwe tuniek en een stoere sleutelhanger voor bij mijn zwarte fiets. Dan kan ik samen met het aztec portemonneetje op stap. Nog even heerlijk genieten van het nazomerweer.
    groetjes Miriam (mimimaakt@gmail.com)

Geef een reactie

