Starting my week with some fun

Hey guys!
It’s monday, start from a new week why does the time goes so fast?
Happy that the sun is out but the temperatures are misleading.

Since it is september I’m start wearing my grey shades and original enough I’m dressed by ZARA from head to toe well almost everything.
I’m having fun with my friends who is taking pictures of me and you can hear her say a lot like ‘I’m so not good at this’.
Sometimes it’s just about being together and enjoy instead looking pretty for the camera.
See the results…

Hey jongens!
Het is maandag, nieuwe week waarom gaat die tijd toch zo snel?
Gelukkig schijnt de zon maar de temperatuur is misleidend!
Sinds het september is grijp ik ook weer naar mijn grijze tinten en zo origineel dat ik ben vandaag ben ik van kop tot teen gekleed in ZARA, nou bijna alles toch!
Ik heb wat plezier met een van mijn goede vriendinnen die foto’s van me maakt en je kan er af en toe horen zeggen ‘Ik ben hier echt niet goed in’.
Soms gaat het er om dat je plezier hebt en samen bent en niet hoe mooi je op een foto staat.
Bekijk hier de resultaten maar…

♥. K


Jacket Goosecraft/ Pants Zara/ Heels Zara/ Top Zara/ Bag Zowiezo

Geef een reactie

