Giveaway: Il Centimetro Color Collection!

Sorry, this giveaway is closed! But follow A way of dreaming for more and new GIVEAWAYS!
Sorry, deze giveaway is afgelopen! Maar hou A way of dreaming in de gaten voor meer en nieuwe GIVEAWAYS!
It’s giveaway time!!!


Hey guys!

Today it’s time for another GIVEAWAY and not just a giveaway!
I can make someone happy with a bracelet from the COLOR COLLECTION of IL Centimetro!
Maybe you remember my article about them? Jewelry with a different touch.
So not, Il Centimetro is a real gadget and next to that really original!

Seen on the X-factor Belgium and around the wrist from Kay Styles.
YES, this giveaway is for MEN and women.
Available all over Belgium and soon also in Amsterdam!
You can pick your own color but how can you join?
Easy!
Did you already known ‘Il Centimetro’? Feel free to tell!
For more info go to Il Centimetro.

The giveaway runs until the 26th of october!

*Tell us which color you prefer and like Il centimetro on Facebook
*Leave a comment with your name and email address
EXTRA
(Make more chance to win!)
* Like A way of dreaming on Facebook
*Leave a fun comment!

Hey jongens!
Vandaag is het weer tijd voor een GIVEAWAY maar niet zomaar een giveaway!
Ik mag iemand gelukkig maken met een armband van de COLOR COLLECTION van Il Centimetro!
Misschien herinner je mijn artikel over hen? Jewelry with a different touch.
Zo niet, Il Centimetro is een echt ”hebbeding” en naast dat echt hartstikke origineel!
Gezien bij de Belgische X-Factor en rond de pols van Kay Styles.
JA, deze giveaway is voor MANNEN en vrouwen.
Verkrijgbaar in België en binnenkort ook in Amsterdam!
Je mag je eigen kleur kiezen maar hoe kan je nou meedoen?
Makkelijk!
Kende jij ‘Il Centimetro’ al? Altijd leuk om te weten!
Voor meer info kan je naar de site Il Centimetro

De giveaway gaat door tot 26 oktober!

*Vertel welke kleur je graag zou hebben en vind Il Centimetro leuk op Facebook
*Laat een commentaar achter met je naam en email adres
EXTRA
(Wil je meer kans maken om te winnen?)

*Like A way of dreaming op Facebook
*Laat een leuke commentaar achter!

♥. K

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

16 thoughts on “Giveaway: Il Centimetro Color Collection!

  1. Ik ben helemaal weg van deze armbanden!! Mijn favoriete kleur is sahara sand! Less is more!! Ik denk dat deze armbandjes binnenkort een grote hipe gaan zijn! Maar lucky wij, wij zijn ze voor!! ;)

  2. Ik heb er zelf ook al eentje in het geel (zoals een echte lintmeter) en krijg massa’s leuke commentaren! Echt een hebbeding en zeer leuk te combineren! Ik wil alle kleuren!! nu!! :D Maar mijn favo blijft ‘Argentina Blue’…

  3. Heel origineel! Het is zeker niet alledaags, wat niet wil zeggen dat het niet knap is, integendeel!
    keep on the good work :)
    en ik vind de Cuba Green wel zeer leuk!

  4. Ziet er een super leuk en vooral erg origineel hebbedingetje uit voor mannen! Zo lijkt het speciaal voor mezelf maar wie weet hoe goed sta ik met dit armbandje, maybe i’ve tot try this?

  5. Wat een geweldige armbandjes zijn het toch! Ik wil deze giveaway graag willen voor mijn vriend. Hij houdt wel van een aparte stijl en dit is zeker iets voor hem! ik zie hem al met een zwarte ‘il centimetro’ lopen.

Geef een reactie

