This girl is gonna take over


You might notice that I always try to post music that is not every single minute on the radio and if not this won’t be the first time that I said this haha!
Today I am proudly introduce you to this dutch MC / Rapster Maxje.
The 20 year old girl started early with dreaming about a music career.
Mixed with her own style, she is writing her own music and we can dance to her first release called ‘Overname’.
Too bad for the people that don’t understand dutch BUT that doesn’t mean it isn’t worth seeing the video!
So why am I so proud to announce this…?
Take a look, listen to her new beats and well, take a guess and remember ‘everything is possible if you just believe’.
ENJOY.

Het is je misschien al opgevallen dat ik altijd muziek probeer te posten die niet elke minuut op de radio komt, zo niet dit zal niet de eerste keer zijn dat ik het zeg haha!
Vandaag introduceer ik je met trots aan de Nederlandse MC / Rapster Maxje.
De 20-jarige startte al vroeg met dromen over een muziek carrière.
Gemixt met haar eigen stijl, schrijft ze haar eigen nummers en wij kunnen dansen op haar eerste release genaamd ‘Overname’.
Jammer voor de mensen die geen Nederlands verstaan MAAR dat betekent niet dat het niet de moeite is om de video te bekijken.
Dus waarom was ik zou trots om dit aan te kondigen…?
Neem een kijkje, luister naar haar nieuwe beats ennnn gok! Vergeet niet ‘Alles is mogelijk als je maar gelooft’.
Veel plezier.

Maxje- music website

♥. K

4 thoughts on “This girl is gonna take over

  1. Pingback: Maxje- Mijn bezit | A way of dreaming

  2. Dat jonge mensen nog willen werken om hun doel te bereiken en vooral om hun dromen te laten uitkomen, kan ik natuurlijk maar toejuichen.
    En, inderdaad, ik kom uit een andere generatie en heb niet echt een boodschap aan dit soort muziek, maar daarom dat er ook verschillende smaken en stijlen zijn. En dank zij Spotify kan ik nog regelmatig even terug in tijd gaan, al vind ik ook regelmatig nieuwe nummers die mij ook kunnen bekoren.
    En tenslotte nog dit, je hebt gelijk als je zegt: Je weet nooit wat er nog gaat komen ;-)

    • Hoi Michael, dankjewel voor het reageren!
      Ik heb dit er op gezet omdat ik blij ben dat er nog mensen van mijn leeftijd hard willen werken, hun doel willen bereiken.
      Fashion bloggers zijn er ook twaalf in een dozijn, misschien het zelfde maar je mag nooit te snel oordelen, je weet nooit wat er nog gaat komen.
      Maar smaken verschillen en ik vind het leuk dat je je mening hebt gedeeld!

      Groetjes Kiki.

Geef een reactie

