Leather for the winter


Hey guys!
There are so many trends and I picked out one of my favorites to show you.One of them is the leather skirt, I think it’s a great trend for the winter, warm and you can wear them with black tights.
Normally I’m not a use fan of tights under a skirt, it can be such a bummer.
I wear it now with my Mickey shirt and baseball jacket, but you can wear it in so many ways.
If you’re not really into T-shirts you can wear a jumper on it, a burgundy or cream color. 
With my new Steve Madden ‘Cut out’ boots underneath it, so happy with these shoes because you can wear it with almost everything.
Next week I’ll show you one of my other favorites!
I’m curious, what do you think of the all the Disney figures on clothing?

Hey jongens!
Er zijn elke keer zoveel trends en zo heb ik een beetje mijn eigen selectie gemaakt wat ik zeker in mijn kast wil hebben deze winter.
Een daarvan is het leren rokje, een geweldige trend voor deze dagen, het is warm en je kan er een paar panty’s onder dragen.
Normaal ben ik niet echt een grote fan van panty’s onder een rokje, omdat ik vind dat het sommige looks kan verpesten en de doorzichtige panty’s, daar heb ik mijn mode twijfels over…
Ik heb mijn rokje vandaag gecombineerd met mijn Mickey T-shirt en baseball jack, maar je kan het op zoveel andere manieren combineren.
Als je niet echt voor T-shirts bent, dan kan je er een fijne,wollen trui er boven dragen, bordeaux of een crème kleur.
Met mijn nieuwe Steve Madden ‘Cut out’ laarzen er onder, helemaal blij mee!
Je kan deze lage laarsjes met zoveel outfits combineren.
Volgende week kom ik weer met een nieuwe trend waar ik mee weg ben.
Ondertussen, wat vinden jullie van de Disney prints die je terug ziet komen op kleding?

♥. K




Baseball jacket / Leather Skirt / T-shirt all Forever21 / Rings Fleamarket Amsterdam / Boots Steve Madden / Necklace Zara

One thought on “Leather for the winter

Geef een reactie

