Press days in Antwerp

What a week! My sister was visiting us and she arrived just in time… during the Press days.
So you can imagine how excited I was, going to Antwerp getting the chance to see as first the new collections of 2014.
That day was pretty hectic so I went to De Hovre PR, who represent the Belgium brands.
Welcomed with a drink or better said a juice from Jus Jus, after one of that you can say you’ve had a really healthy day, they are delicious! 
A table full with good looking ‘finger food’ it was a great entry but FOCUS I was there for the clothing!

Wat een week! Mijn lieve zusje kwam ons bezoeken en natuurlijk net op tijd… tijdens de Press dagen.
Je kan je al inbeelden hoe enthousiast ik was, op naar Antwerpen om daar als een van de eerste de collecties van 2014 te mogen zien.
Die dag was best hectisch, dus ik ben naar het press event van De Hovre PR gegaan, zij vertegenwoordigen de Belgische merken.
Verwelkomd met een drankje of beter gezegd een sapje van Jus Jus, daar kan je nou eens van zeggen dat je gezond bent geweest op het einde van de dag, heel lekkere sapjes!
Een tafel voor met eten, wat een entrée maar FOCUS ik was daar voor de kleding!


A nice girl gave me a little tour with some information by every brand, like Twice as Nice, Vanessa Tugendhaft, Lolo and Clio Golbrenner.

Een aardige meisje gaf me een kleine tour met wat informatie bij elk merk, zoals Twice as Nice, Vanessa Tugendhaft, Lolo en Clio Goldbrenner.


For Clio Goldbrenner was 2013 a lucky year! As we can tell, this is one of my favorites.
Their upcoming collection looks great, a lot of variation and colors, maybe the price tags hurts a little but remember every girl needs at least one designer bag!

Voor Clio Goldbrenner was 2013 een gelukkig jaar! Zoals wij graag bevestigen, nog altijd een van mijn favorieten.
Hun opkomende collectie voor het voorjaar ziet er geweldig uit, veel variatie en kleuren, misschien dat het prijskaartje ons wat pijn doet… maar elke vrouw mag (moet) minstens één designers tas hebben!

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Another brand was Kate and Jules K&J and it’s fabulous.
With this collection they worked around the theme Miami, glamour, bright colors and printed scarfs.
I spoke to the passionated designer Kate who is behind this brand and the nice thing is that you get such a good quality for an investible price! 

Een ander merk was Kate and Jules K&J en het is prachtig.
Voor deze collectie hebben ze rond het thema Miami gewerkt, glamour, fijne kleuren en geprinte sjaals.
Ik kreeg de kans om met de gepassioneerde designer Kate te spreken en het leuke van al is dat je een heel goede kwaliteit krijgt voor een prijs waar je geen twee keer over nadenkt.

After that it was time to visit a friend and heading back home with my goodiebag!
Soon more to come about the brands, but for now I’ll keep you warm with this! ;-)
Thank you De Hovre PR for having me!

Daarna was het tijd om een vriend op te zoeken en naar huis te gaan met mijn goodiebag!
Binnenkort meer over de leuke merken, voor nu houd ik jullie even bezig met dit! ;-)
Een dankjewel aan De Hovre PR voor de uitnodiging!

♥. K

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

2 thoughts on “Press days in Antwerp

Geef een reactie

