What are your WOW-moments?


Lately I had a conversation with my good friend, where talking about all the things and moments we’ve been through.

Sometimes we complain too much, saying that our live are boring and nothing special happens.
There is a solution for everything, we make our own luck and talking about that, if you think about it, sometimes it feels like you lived more then one life because all the different people you’re surrounded with in time and the environment.
Maybe it doesn’t make sense for some of you but that brought me to this ”idea”, one to think about.

Sometimes you need to remind yourself of those crazy, unforgettable moments you’ve been through.
I had a lot of memorial moments with my friends and family, but there are just a few extra’s I’ve never expect they would happen to me, so what are yours? 

Pasgeleden had ik een gesprek met een goede vriendin, we hadden het over te dingen en momenten die we tot nu toe al hebben meegemaakt.
Soms klagen mensen te veel, zeggen dat hun leven saai is en dat er niets spannends gebeurd.
Voor alles is een oplossing, we maken desnoods ons eigen geluk en als we het daar over hebben als je er bij stilstaat lijkt het soms of je meerdere levens hebt geleidt door al de verschillende mensen en plaatsen waar je door omgeven wordt.
Misschien voor sommige van jullie slaat dit helemaal nergens op maar het bracht me op een “idee”, iets om over na te denken.

Soms moet je jezelf even laten stilstaan en terugdenken aan de te gekke, onvergetelijke momenten die je al hebt mogen meemaken.
Ik heb de mijne, jij ook?

1. In 2010 I start ‘tweeting’ and incredible enough one of my first followers (for a couple of weeks) was… DOUTZEN KROES! After this tweet.
In 2010 ben ik beginnen ‘tweeten’ en bijna ongeloofwaardelijk, een van mijn eerste volgers was (voor een tijdje maar) DOUTZEN KROES. Na deze tweet.

2. In 2009 good friends of my mother invited us to come with them to Florida, for one day we went to Miami, for the ones who didn’t know it yet, in Miami stands the house of Gianni Versace who sadly enough been murdered in front of his house. BUT lucky us, it was the first day that the house was open for visitors!!! So we had a tour and lovely lunch.
In 2009 hadden goede vrienden van mijn moeder ons uitgenodigd om mee naar Florida te gaan, we hadden een dagje Miami ingepland, voor degene die het nog niet weten, daar staat het huis van legendarische Gianni Versace, jammer genoeg is hij op zijn eigen treden vermoord. MAAR we hadden die dag enorm veel geluk, want het was de eerste dag dan het huis open was voor bezoekers!!! Dus hadden we een kleine tour met een gezellige lunch.

3. When I was 16 years old, it was my first time going out in ST.Tropez.
I went to the famous ‘VIP ROOM’ with one of my friends and after a while we ‘lost’ each other (just dancing on our own) and at one point someone pushed me so I felt back and stepped on somebody his toe.
So I turned around and apologize real quick (the music was so good) and at that point I see my friend across me getting TOTALLY crazy, me totally not getting it why… so I turned around to look up to the person I stepped on his toe… it was the one and only MIKE TYSON! I moved myself a little bit further… call it honor but he is one scary man to see when he’s not laughing!
Toen ik 16 jaar was, ging ik voor het eerst uit in ST.Tropez, op naar de bekende ‘VIP ROOM’, na een tijdje raakte mijn vriendin en ik elkaar uit het oog (je kent dat wel, je leert iemand kennen en dans je in je eentje) en op een gegeven moment werd ik geduwd waardoor ik naar achteren viel en héél hard op iemand zijn teen staan.
Dus ik draaide mezelf snel om, mezelf excuseren (de muziek was zo goed) en op dat moment vang ik de blik van mijn vriendin en ze was helemaal door het dolle heen, ik die er totaal niets van snapte waar ze last van had… dus ik draai mezelf terug om naar de persoon op wie zijn voet ik ging staan… was het toch niet MIKE TYSON! Nadien toch een extra stapje naar voren gaan staan… noem het een eer maar als die man zijn lach niet op heeft staan geeft hij mij toch de rillingen!

4. A lot of famous people like to go out in the ‘VIP ROOM’, like Ne-yo, Belgium footballers, Paris Hilton and Christian Audigier from designer/owner from Ed Hardy.
The night we went to the VIP room (again), Christian was there to celebrate his birthday, friendly as he is, he celebrate it with the whole club.
Bartenders came out with hundreds of designed champagne bottles from Ed Hardy and gave one to us all! Too bad I didn’t take a picture of it, but it was good champagne!
Veel beroemde mensen gaan uit in de ‘VIP ROOM’, mensen zoals Ne-yo, Belgische voetballers, Paris Hilton en Christian Audigier de designer/eigenaar van het merk Ed Hardy.
Een andere avond gingen we weer naar de VIP room, waar toevallig Christian zijn verjaardag aan het vieren was, zo vriendelijk dat Mr.Audigier is vierde hij het met heel de club.
Serveerders kwamen met tientallen ontworpen Ed Hardy champagne flessen de zaal in met vuurwerk, bijna iedereen kreeg zijn eigen fles! Jammer genoeg heb ik geen foto gemaakt, maar kan je vertellen dat het goede champagne was!

Of course there are so many things I can tell but then will take some time!
Er zijn nog zoveel dingen waar ik over zou kunnen vertellen, maar dan blijven we nog wel even bezig zoals de meeste!

♥. K

Geef een reactie

