One way to… ?


Hey guys,
Time for some traveling talk, finally! It’s been way to long.
Last week I went to visit one of my best friends in Sweden and before that I was telling people how excited I was for seeing her, combining it with traveling and visting a new country.
Once you start discovering the world in your own way it isn’t easy to stay at home… At least, I have that problem.
Since I want to tell you a lot about this trip I’m going to post my story in two parts, since there was quite some adventure!

Friday morning, time to leave Belgium because I flew from Schiphol, my very first time and a few of you will call me crazy after this… but I’m not a fan of that airport, it’s enormous!
Either way I had a lot of stress for a moment  but I took a pause to stare at the Victoria Secret store!

My flight was cancelled (sh*t) because of the weather, I had two options or I could leave at Sunday or I would fly to Norway,Oslo sleep in a hotel and having a flight in the morning to Sweden.
That makes you think twice… but what ever let’s do this!!!
Not having a clue what’s going to happen everyone around me was pretty nervous and the only thing I could think about was a power nap.
I had a sleepover in the Radisson Hotel, with a nice breakfast and a flight to Sweden all for free, couldn’t start my trip better then this!
I learned that you just need to enjoy everything you do and maybe it is experience new things but it gives you a damn good feeling!
We laugh with *YOLO* but for some moments people should think more like that!
Stay tuned because later on I will tell you everything about my Sweden trip.


Hey jongens,
Eindelijk weer eens wat reis verslag! Het is echt veel te lang geleden.
Vorige week was ben ik een van mijn beste vriendinnen uit Zweden gaan opzoeken en van te voren was ik tegen mensen aan het vertellen hoe leuk het was dat ik mijn vriendin terug ging zien en dat kon combineren met reizen naar een land gaan waar ik nog nooit was geweest.
Wanneer je op jezelf de wereld gaat ontdekken is het moeilijk om nog voor lange tijd thuis te zitten… dat probleem heb ik toch.
Omdat ik zoveel wil vertellen ga ik het in twee delen posten aangezien er toch een tikkel avontuur aan vast zit!

Vrijdag ochtend, tijd om België te verlaten sinds in via Schiphol vloog, mijn eerste keer en sommige zullen me voor gek verklaren hierna… maar ik vind het niet geweldig, zo enorm groot!
Buiten de Victoria Secret winkelen, OK ik had stress maar daar heb ik toch even staan weg zwijmelen!
Mijn vlucht was gecanceld (sh*t) door het weer, ik had twee opties of op zondag vliegen (wat geen nut had aangezien ik op maandag avond terug kwam) of ik kon nog een plekje bemachtigen op het vliegtuig naar Noorwegen,Oslo daar overnachten en de volgende ochtend doorvliegen naar Zweden.
Daar denk je wel twee keer over na… maar ach wat zal het, we doen dit gewoon!!!
Na een kleine inspanning (dat houdt in als een gek daar heen en weer lopen enz.) kon in een van de laatste 3 plekjes bemachtigen.
Eenmaal aangekomen in Noorwegen werden we naar het Radisson Hotel gebracht met een lekker ontbijtje en een vroege vlucht naar Zweden en dat allemaal voor €0,00, dat is nog eens een spannend begin van je trip!
Ik heb geleerd dat je van alles moet genieten, blij zijn dat je die dingen mag meemaken, ook al ben je bang voor wat er gaat komen omdat je het nog nooit hebt meegemaakt.
Het geeft een enorme kick om uit je comfort-zone te stappen!
Wij lachen met *YOLO* maar vele zouden dit in sommige situaties meer ‘serieus’ moeten nemen, de tijd gaat veel te snel.
Nou voor degene die benieuwd zijn naar mijn Zweden trip, hou de site in de gaten want daar vertel ik jullie alles over!

♥. K

Geef een reactie

