2013 My way of dreaming


Today I’m gonna leave a great year behind me!
2013 was my first year with New Year revolutions.
I did it BIG, I had a long list from 20 things that I promised myself to complete and the funny thing is, I scratched almost everything! Yeey me!
Of course with ups and downs but I met great people across the world, I had so much love around me and the important thing I had FUN.

I’m grateful for all the things I’ve been through this year.
A way of dreaming exist for 1 year now and it grows everyday more and more.
I’ve been to so many places: Sweden, Norway, Berlin, Poland, Paris, Spain, … and I can tell, it won’t stop here!
The travel butterflies got under my skin!
With lovely food, new places, great party’s, I’m looking forward what 2014 brings me.
Already busy with my New Year resolutions list, what are the things you add to your list?


Vandaag laat ik een geweldig jaar achter de rug!
2013 was het eerste jaar dat ik een voornemens lijstje had gemaakt.
Ik deed het GROOTST, ik bleef maar schrijven tot ik zo’n 20 punten had die ik wou waarmaken en het leuke van al is dat ik ze bijna allemaal heb mogen doorstrepen! Yeey ikke!
Natuurlijk met ups en downs maar ik heb geweldige mensen leren kennen over heel de wereld, ik heb zoveel liefde rond me gehad en het belangrijkste van al ik heb ongelofelijk veel lol gehad!

Ik ben dankbaar voor alle dingen die ik heb meegemaakt.
A way of dreaming bestaat sinds septemer één jaar en elke dag gaat het beter en beter.
Vele plaatsen die ik heb mogen zien: Zweden, Noorwegen, Berlijn, Polen, Parijs, Spanje, … en ik kan zeggen hier houd ik nog niet op!
De reisvlinders zijn onder mijn huid gekropen!
Met lekker eten, nieuwe plaatsen en leuke feestjes ben ik benieuwd wat 2014 mij gaat brengen.
Al bezig mijn voornemens lijstje voor morgen, wat staat er bij jou op?

♥. K

Geef een reactie

