Model for a day


Normally Sunday is the day when you have no clue what to do, but for some reason I have so much fun on Sunday.
That’s why we call it Sunday Funday and it was a busy day!


For those who remembered my outfit posts of last summer? –> When the sun comes out.
I made photos with TD Objektive now called Dupla for a make-up artist her portfolio.
Normally I’m not the type of person to post the photo’s online but I like the make-up so much!
Since it’s a new year, we need to do new things right?
So take a look, I’m curious what you think of it.

Normaal is zondag de dag dat je totaal geen idee hebt van wat je moet gaan doen, maar voor een of andere redenen heb ik altijd zo veel plezier op zondag.
Daarom noemen wij het Sunday Funday en het was weer een drukke dag!
Voor degene die mijn outfit posts herinneren van afgelopen zomer? –> When the sun comes out.
Mijn foto’s waren gemaakt door TD Objektive nu Dupla genaamd en deze keer werd ik gevraagd model te staan voor het portfolio van een make-up artiest in spé.
Normaal ben ik niet een persoon die zo’n foto’s online gooit maar aangezien ik zo weg ben van de make-up brengen we daar verandering in!
Aangezien het een nieuw jaar is waar we nieuwe kansen en risico’s moeten nemen… doen we het toch maar eens niet?
Neem een kijkje, ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

♥. K




2 thoughts on “Model for a day

Geef een reactie

