Give it a Butterfly Twists!


What a week guys!
Fever got me and after two days I thought I was better but I was wrong!
On day 3 I went to the doctor and he told me I had an infection that isn’t treatable with antibiotics.That isn’t good… but all better now and that’s the only thing that counts!!!
So last week I went to Amsterdam to the Mode Fabriek and I had some good conversations, including some presents!
Every one knows that being a woman can be pretty painful, especially when you love fashion AND high heels.
We have a problem solver- Butterfly Twists.
Ballerinas that you can put in your purse and they don’t even take that many space!
With leopard print (love, love, love it!) and many more, so when you are done with the high heels and painful feet, you can take out these baby’s!
After a night out, after shopping, a day at the office, … you can use them at any time.

They are really fun to combine, which I’m gonna show you in a next ‘My style today’ later on.
(Because I also give myself a new lover blouse so… shooting time!)
Celebs like Olivia Palermo, Mila Kunis and Megan Fox also love the Butterfly Twists ballerinas.
So what are you waiting for??? Get yourself a lovely pair!
If you have questions you can always send me an e-mail: Kikivogels@hotmail.com
Or take a look on the website: Butterfly Twists Netherlands or Facebook
What do you think?


Wat een week jongens!
Griep had me te pakken en ik dacht natuurlijk na twee dagen beter te zijn, op dag 3 zat ik bij de dokter om te horen dat ik een infectie had opgelopen die niet te behandelen valt met antibiotica.
Mooi, dat heb ik dan weer en zo zijn we weer een week verder.
Maar ik ben beter… dat is het enige wat telt!
Vorige week kon je mij in Amsterdam vinden, waar ik naar de Mode Fabriek ben gegaan, met leuke gesprekken een paar cadeautjes rijker (wat lief!).
Iedereen weet dat het niet altijd gemakkelijk is om een vrouw te zijn, zeker niet als ze van mode en high heels houdt!
We hebben een probleemoplosser- Butterfly Twists.
Ballerina’s die je netjes kan opvouwen en met zakje in je tas kan stoppen, het leuke van al is… het neemt bijna geen ruimte in beslag.
Met leopard print (love, love, love it!) en nog meer soorten, dus als je klaar bent met de hakken en pijnlijke voeten dan haal je gewoon deze schatjes boven!
Na een avondje op stap, dagje winkelen, tijdens een dag werken, … ze komen altijd te pas.

Ze zijn ook super leuk te combineren, wat ik jullie in een volgende ‘My Style Today’ ga laten zien.
(Aangezien ik mezelf ook een nieuwe blouse heb getrakteerd is het tijd voor wat nieuwe foto’s!)
Celebs zoals Olivia Palermo, Mila Kunis en Megan Fox kunnen de Butterfly Twists ballerina’s ook niet meer missen!
Dus waar wacht je op??? Schaf jezelf een paar aan, af en toe mag je jezelf verwennen toch.
Als je nog vragen hebt, mag je me altijd een e-mailtje sturen: Kikivogels@hotmail.com.
Neem ook eens een kijkje op hun site: Butterfly Twists Nederland of Facebook
Wat denk je ervan?

♥. K




Geef een reactie

