Start your weekend with music


I say let’s start the weekend with music, actually we should start every day with music but that’s not the point!
Today I’m into James Arthur AND Tich.
The X-Factor family continues because James won the X-Factor two years ago. He covered the song ‘Impossible’ from Shontelle and personally I’m not really liked him because of that until I heard his song ‘Get down’.
It’s already one year old but that doesn’t matter it has a really good vibe and it makes you wanna hear more.

Ik zeg nou wel ‘laten we het weekend starten met muziek’ maar eigelijk zouden we elke dag met muziek moeten opstaan maar dat is even het punt niet!
Vandaag ben ik helemaal into de muziek van James Arthur EN Tich.
De X-Factor familie blijft groeien aangezien James de wedstrijd twee jaar geleden heeft gewonnen.
Hij staat vooral bekend om zijn cover ‘Impossible’ waar ik eigelijk niet weg van ben maar ik buig mijn mening aangezien ik zijn andere liedje heb gehoord ‘Get down’.
Het is al wel een jaar oud maar dat maakt niet uit, het heeft echt een goede vibe waardoor je alleen maar meer muziek van hem wil horen!

But that not the only thing we listen too.
There’s new meat! We call her Tich, she is the support act during James Arthur his tour.
At this moment she is promoting her new single ‘Breath in, breath out’ that comes out on April, 6.
I’m still figuring out what I like about her but I already know that I caught myself on replaying the song!

Maar dat is niet het enige wat we leuk vinden om naar te luisteren.
Er is nieuw vlees in de kuip! (Wat een uitdrukking) We noemen haar Tich, ze is de support act tijdens James Arthur zijn tour.
Op dit moment is ze druk bezig met het promoten van haar nieuwe single ‘Breath in, Breath out’ die uitkomt op 6 April.
Ik ben nog aan het uitzoeken wat ik precies leuk vind aan haar maar ik weet wel dat ik mezelf al heb betrapt op het opnieuw afspelen van haar liedje!

♥. K

Geef een reactie

