Maxje- Mijn bezit


Remember I told you about this girl? So not ⇒ This girl is gonna take over.
Dutch rap artist/ MC Maxje released her new single ‘Mijn bezit’ this week.She sings about a guy who is her possession, with other words she tells the other women it’s too bad for them but she got the man of your dreams.
The song already stuck in my head, playing on repeat.
I’m curious what you think!

Herinneren jullie je nog dat ik over dit meisje vertelde? Zo niet ⇒ This girl is gonna take over.
Nederlandse rapster / MC Maxje bracht deze week haar nieuwe single ‘Mijn bezit’ uit.
Ze zingt over een jongen dat in haar bezit is dus met andere woorden, dames jammer maar ze heeft de man van jullie dromen al in de pocket.
Het liedje zit al vast in mijn hoofd, stiekem speel ik het wel een paar keer opnieuw af.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!

♥. K

Geef een reactie

