My style today: Nolaa’s keyper

Finaly I can wear my summer clothes, thank you weather god!
Today I wanted to tell you about a new trend and an old trend but it’s more about something else today.First thing first: I have the best accessory ever! 
You know us women always need to fight with our bag for more then 5 minutes just to find our keys.
Well Nolaa’s keyper comes with a great solution!
You click your keys to one side of the chains and the other side you connect that with a ring of your bag.
On the website you can choose which charms you want to have and if you want a gold or a silver chain.

Bye problem and hello key – that I found in 3 seconds-.

Today I combine my keyper with my stripe trousers, it’s totally the black and white thing.
But what ever, living on the edge you know, I’m going for blue and white!
Also about my high heel sneakers – it is a old trend BUT it is an item that you should have in your closet at all time.
⊕ Remember that!


Eindelijk mijn zomer kleding aan, dank U wel weer goden!
Vandaag wou ik jullie eigelijk over een nieuwe en oude trend wat vertellen maar het draait meer om iets anders.
Dus het belangrijkste eerst: ik heb echt het perfecte accessoire.
Iedereen weet dat wij vrouwen soms meer als 5 minuten ruzie hebben met onze handtas om alleen onze sleutels al te vinden.
Nolaa’s keyper komt met een geweldige oplossing!
Aan de ene kant van de ketting hang je je sleutels en de andere kant hang je aan een ringetje aan de buitenkant van de handtas.
Op de site kan je ook nog eens kiezen welke bedeltjes je wil en of je voor goud of zilver wil gaan.
Nou dag probleem en hallo sleutels -die ik in 3 seconden heb gevonden-.

Vandaag combineer ik mijn keyper met mijn nieuwe gestreepte broek, op dit moment is het helemaal de zwart – wit trend.
Maar ach, leef het leven tot het uiterste, ik ga gewoon voor blauw – wit!
Ook over mijn hoge hakken sneakers, misschien een oude trend maar het is een item dat eigelijk niet mag ontbreken in je kast.
⊕ Eentje om te onthouden!

And just to make it a little better, I can announce a new GIVE AWAY!
Later on this week I will start the win and like action with a Nolaa’s keyper.
So keep an eye on the website because you definitely want to win this one!

En om het nog wat beter te maken, aankomende week is het weer tijd voor een GIVE AWAY!
Dus hou de website in de gaten want deze Nolaa’s Keyper wil je zeker niet missen.

♥. K

Wearing
Top: H&M
Pants: Zara
High heel sneakers: ASH
Clutch: New Look
Sunglasses: Ralph Lauren

2 thoughts on “My style today: Nolaa’s keyper

  1. Ooh, die top is echt mooi! Heb je die al lang geleden gekocht? (ik ben al een tijdje op zoek naar een simpele, zijde-achtige witte blouse voor op mijn printed broeken en hoge taille-rokjes!)

    • Hey Delphine!
      Normaal gesproken kan je die nog bij de H&M vinden. Hier in Belgie toch, dus Nederland lijkt me ook wel! En anders eens online bij de Zara of H&M kijken! River Island heeft ook nog wel leuke tops, ook gelijkaardig!

      Groetjes Kiki

Geef een reactie

