My Birthday Wishlist

BDAY wishlist
 
It’s almost there!!! MY BIRTHDAY.
And it’s not just a birthday, I will be 21!

A high road in life, like they say it, the only thing I can think is ”Nooo, not 21”, I’m fine being 20 (like we have a choice).
Of course I thought about presents and so I made my wish list.
My first wish on the list would be winning the lottery!
Like I’m the only one… Then I could travel, buy a laptop… Recently I bought my first car so we all know what that means.

Goodbye shopping for a while and hello money saving.
Still, a girl can dream right?
Above in the picture I have some things I’m really craving.
But most important that I will be having fun on my day, keep an eye on my Instagram (@Awayofdreaming) because I will photo bomb my account!

Het is bijna zover!!! MIJN VERJAARDAG.
En niet zo maar een verjaardag, ik word 21!
Een hoogte punt in je leven, zeggen ze dan, het enige wat ik kan denken is ”Neee, geen 21”, ik vind het prima, dat 20 zijn (alsof we een keuze hebben).
Natuurlijk heb ik al aan mijn cadeautjes gedacht en had ik een wish list in gedachten.
Mijn eerste wens op de lijst is: de lotterij winnen!
Alsof ik de enige ben… Dan zou ik kunnen reizen, een laptop kopen, … Pas geleden heb ik mijn eigen eerste auto gekocht en iedereen weet wat dat betekent.

Vaarwel winkelen voor een tijdje en hallo geld sparen.
Alsnog mag een meisje dromen, toch?
Hier boven in de foto heb ik enkele items waar ik mijn zinnen al langer als vandaag op heb gezet en zo gaaf vind.
Maar het meest belangrijke is dat ik op de dag zelf veel plezier heb toch, dus hou een oogje op mijn Instagram (@Awayofdreaming).

Geef een reactie

