BLOGGER OF THE MONTH| I AM A FASHIONEER

Schermafbeelding 2014-11-26 om 19.43.07

I am a fashioneer was founded in 2011 by Rani Multani as a personal style blog.
With 8000 followers on her Instagram page and her third celebration on December 4th she has worked with numerous brands including:

has worked with numerous brands including:
Disney, Daniel Wellington, Maison Martin Margiela, L’Oréal.
 
With Christmas inspiration, here your Blogger of November.DSC_0613
I am a Fashioneer is gevonden in 2012 door Rani Multani als een persoonlijke style blog.
Met zo’n 8000 volgers op haar Instagram account en het derde kaarsje dat ze 4 December mag uitblazen heeft ze al met meerdere merken samengewerkt: Disney, Daniel Wellington, Maison Martin Margiela, L’Oréal.
Met Kerstmis tips, heb je hier de Blogger van November.
DSC_4000-001
Who is your style inspiration?
* I find a lot of inspiration during the Fashion weeks, by bloggers and Instagram.
The Fashion weeks are really important for me and I always try to watch every show.
My favorite blogs are: Oracle Fox, Camille Over The Rainbow and Scent of Obsession.
Next to that I’m addicted to Instagram, I post daily new photos.
What is your motto?
* Enjoy as much as you can and no stress. It won’t take long until I’m nervous about something so I always try to avoid that by doing things slowly. Enjoy the little things in life and take a second to think about the things you have.
Next to Fashion you like to write about Beauty, what are must haves?
* I cannot come through the day without my lipstick of eyebrow powder.
They just make the look, I never walk out the door without a subtle touch of red on my lips but for special occasions I wear more brighter colors.
Favorite lipstick and recommended?
* That’s a good one, I have many different lipsticks and I like to use them all.
I like to wear my lipstick from Essence to college, it gives a healthy touch.
For the nights out these colors are also really pretty:

– L’Oréal – Color Riche Laetitia’s Pure Red: dark red.
– Chanel – Rouge Coco 36 Lune Rousse: This one is also dark but this one is more redish- brown.
– Rimmel – Kate Moss 107: One of my favorite matt lipsticks, it gives a beautiful berry color.
How did you start blogging and was the most fun experience til now?
* I stared through Lookbook.nu, it’s a website where bloggers post their daily outfits and that’s the moment I started.

My most excited experience is the moment I’ve got the chance to go to Disney land to make a proof ride in the new attraction ‘Ratatouille’ It was a magical trip!

Favorite SS15 trend
* My favorite trend for the summer will be the 70’s, you’ve seen it all over the catwalk.
It’s the opposition of my own style; flower power, denim, flared jeans but this trend is the one I want to try out this summer!
Need inspiration? See the shows of: House Of Holland, Tom Ford, Prada, Hilfiger, Pucci,…
Favorite webshop
* Net-a-porter, definitely. You can find anything you want on their website, I always look forward to the weekend, laying in bed search through the new items.
Christmas is on his way, do you have tips or tricks for the people as Blogger of the month?
I try to give something different every year, I always look at what people love to do, what are their hobbies? Further the typical things, make-up, jewelry, PJ’s and those kind of things.
You see, I’m not that original when it comes to Christmas presents, haha!
Rani herself has also her wish list for Christmas…
Expensive things like aProenza Schouler ps11 mini or een Saint Laurent monogram clutch. (Something I can only dream off, I think).
Next to that I like the book “How To Be Parisian”; writing by Caroline de Maigret.

I’m totally in love with these Zara shoes, what makes me think of this classis one; the Zara giftcard.
DSC_0137

Wie is jouw stijl inspiratie?
* Mijn inspiratie haal ik vooral bij Fashion shows, bloggers en Instagram.
De Fashion weeks zijn heel belangrijk voor mij en ik probeer dan ook elke show mee te pikken.
Mijn favoriete blogs zijn: Oracle Fox, Camille Over The Rainbow en Scent Of Obsession.
Zelf ben ik helemaal verslaafd aan Instagram en ik post dan ook dagelijks nieuwe foto’s.

Wat is je motto?
* Ik leef echt onder het motto van zoveel mogelijk genieten en zo weinig mogelijk stressen.
Ik ben zelf heel snel zenuwachtig en gestresseerd en dat probeer ik te voorkomen door alles rustig aan te doen. Ik kan van de kleine dingen van het leven genieten en ik zou iedereen aanraden vaker stil te staan hierbij.
Je schrijft ook graag over beauty, wat zijn volgens jou must haves?
* Ik kan absoluut niet zonder lippenstift of wenkbrauwpoeder.
Die maken een look gewoon helemaal af. Ik kan niet buiten de deur zonder een subtiele rode kleur op mijn lippen, maar voor speciale gelegenheden haal ik een fellere lippenstift boven.
Favoriete lipstick en echte aanrader
* Goh, dat is een moeilijke. Ik heb veel verschillende lippenstiften en ik gebruik ze allemaal even graag.
Degene van Essence draag ik graag naar mijn colleges. Een heel goedkope lipstick, die een gezonde, subtiele rode kleur geeft.
Om uit te gaan gebruik ik fellere kleuren zoals:
– L’Oréal – Color Riche Laetitia’s Pure Red: een donkerdere kleur rood. Bordeaux-rood.
– Chanel – Rouge Coco 36 Lune Rousse: Deze heeft ook een donkerdere kleur, maar nijgt meer naar bruin-rood.
– Rimmel – Kate Moss 107: Een van mijn favoriete matte lipsticks, geeft een mooie berry kleur.
 Hoe ben je beginnen bloggen en wat is je leukste ervaring tot nu toe?
* Ik ben verslaafd aan blogs geraakt via Lookbook.nu.
Een website waar mensen hun #OOTD opzetten en je hun looks kon hypen, zo ben ik voor het eerst met blogs in aanraking gekomen.
Ik vond het zo’n leuk idee – een plaats waar je je eigen stijl kan uitbouwen en tonen aan anderen – dat ik een tijdje later ook met een blog ben begonnen.
Mijn leukste ervaring tot nu toe is een perstrip naar Disneyland om de nieuwe attractie Ratatouille uit te testen. Dat was echt een magische reis! 
 Favoriete SS15 trend
* Mijn favoriete trend voor deze zomer is de 70’s. De 70’s kwamen helemaal terug op de catwalk.
Mij spreekt het vooral aan omdat het een volledig tegenovergestelde stijl dan mijn eigen stijl is: flower power, denim, flared jeans,… Allemaal dingen waar je mij niet snel mee zou zien; en daarom vind ik het een uitdaging om de 70’s toch in mijn stijl te integreren deze zomer!
Inspiratie nodig? Check even de shows van: House Of Holland, Tom Ford, Prada, Hilfiger, Pucci,…
Favoriete webshop
* Mijn absoluut favoriete webshop is Net-A-Porter: je vindt er werkelijk alles en ik hou ervan om elk weekend gezellig in bed alle nieuwe items te bekijken.
Als je iets besteld is het ook zo mooi ingepakt in een mooie zwarte doos, je krijgt zelfs bij de eerste keer een lintmeter zodat je zeker geen miskopen kan doen.
Aangezien kerst er aan komt en iedereen piekert over cadeautjes, welke ideetjes – tips heb jij als Blogger of the Month?
Ik geef elk jaar andere dingen; ik kijk vooral naar de hobbies of waar ze veel mee bezig zijn.
Verder zijn er nog typische dingen zoals boeken, sjaals/mutsen, een leuke pyjama, juweeltjes, parfum,… Je ziet, zelf ben ik ook niet echt origineel haha!
Zelf heeft Rani ook een lange wish list!
Enkele duurdere cadeaus (waar ik alleen maar van kan dromen vrees ik) zoals een Proenza Schouler ps11 mini of een Saint Laurent monogram clutch.
“How To Be Parisian”; een leuk boekje geschreven door onder andere Caroline de Maigret.
Ik ben ook helemaal verliefd op deze Zara shoes.
Wat ook een echte klassieker is, de Zara giftcard.

DSC_2033DSC_3859DSC_2727

Geef een reactie

