My week in a nutshell

Kiki_36aA couple of times per week you can follow the articles I put online and on Instagram you can see what I am doing in daily life. It made me think.We all learn things, everyday over and over again. It also counts for me and my blog.

I’m always busy thinking how I can improve my website and that’s when the ideas are coming.
From now on I’m going to keep you up to date with ”My week in pictures”, showing you what I am doing in daily life, my fashion moments and so on.
Here is my week in a nutshell!

Enkele keren per week kan je mijn nieuwe artikels volgen op mijn website en op Instagram post ik dagelijks foto’s over mijn dagelijks leven. Dat zette me nog maar eens aan het denken.
We leren elke dag opnieuw wel weer iets, dat geldt dus ook voor mij en mijn blog.

Ik denk altijd na over hoe ik mijn website kan verbeteren en leuker kan maken en dan komen de ideeën naar boven.
Vanaf vandaag ga ik jullie op de hoogte houden met ”Mijn week in foto’s”, daarmee laat ik jullie zien waar ik dagelijks mee bezig ben en in mijn mode leventje.
Hier is mijn week in een notendop!

Busy at school, preparing my model for my shoot around the theme New York- City trip.
Everything needs to be perfect before we take a new shot!

Druk aan het werk op school. Mijn model aan het klaarstomen voor mijn shoot rond het thema New York- City trip.
Alles moet perfect zijn voor we een nieuw kiekje nemen!

My school was a part of the Culture night on Friday. You could look at the work from all students and see how the education works. Of course with a welcoming committee (and believe me, after two hours we didn’t know if our feet were still intact #coooold).

Mijn school maakte vrijdag avond deel uit van de Cultuur nacht in Breda. In de gallerij kon je meerdere werken zien van verschillende studenten. Natuurlijk met een welkomscomité (en geloof me, na twee uur wisten we niet meer of onze voeten nog intact waren #koouuuddd).

After all the busy hours and working this week is was time for some relaxation.
My boyfriend went crazy because I was nagging about I wanted to go to a amusement park but I got what I wanted! So on sunday we went to the Efteling, it makes you feel like your 12 years old again. 
We ended our day with some lovely music by a small choir, what a good weekend…

Naast alle uren druk werken was het tijd om wat te ontspannen.
Mijn vriend werd ondertussen gek ,denk ik, omdat ik zo bleef doorgaan dat ik naar de Efteling wou.
Maar ik heb gelukkig gekregen wat ik wou, ik voelde me weer even 12 jaar oud.
Dus op zondag zijn we gezellig met een stel vrienden naar het pretpark gegaan en hebben de avond afgesloten met wat leuke acapella muziek! Wat een weekend…

image

New week and new outfits photos! Yesterday I went to Antwerp with the lovely photographer Emmelie Staps and my dear friend Eva (assistent for the day) to shoot some new outfits. I cannot wait to show the results to you guys!
Today it’s time for school and I’m planning new shoots for school and for the blog since I have some lovely items that I love to show you!

Nieuwe week en nieuwe outfit foto’s! Gisteren ben ik met de fantastische fotograaf Emmelie Staps en mijn vriendinnetje Eva (mijn assistente voor de dag) naar Antwerpen geweest om weer wat leuke plaatjes te schieten voor de blog.
Eerlijk, ik kijk er weer helemaal naar uit om de resultaten te showen!
Vandaag is het weer tijd voor school, deze week weer druk in de weer om een shoot voor school te organiseren, outfitjes op de foto zetten, noem maar op! Jullie zien het weer verschijnen.

Geef een reactie

