My week in a nutshell

Scapa World opening 020edited

Hi guys, another week passed by. It is crazy! How many times I caught myself thinking ‘wow, it’s already that day again’.
They say time flies when you’re having fun so maybe I should blame myself and the things I do!As you might know, I’m not a full time blogger (yet, hopefully will be in the future) so my week doesn’t only excist out of fashion.
Every week is getting busier, so let’s take a look!

Hi jongens, er is weer een week voorbij. Het is ongelofelijk! Hoe vaak ik mezelf op de gedachten betrap ‘wow, het is alweer die dag’.
Ze zeggen dat tijd vliegt wanneer je plezier hebt, dus misschien moet ik mezelf en de dingen die ik doe maar de schuld geven!
Zoals de meeste weten, ben ik geen full time blogger (wat hopelijk met de toekomst verandert natuurlijk) dus mijn week bestaat niet alleen maar uit mode.
Al wordt elke weer drukker en ik ben blij dat ik elke keer opnieuw zo’n leuke dingen mag meemaken!

step0001 (1)

Another shoot to schedule! Our next assignment is around the theme ”Little Black Dress”, all I know for now, I can’t wait til it’s shooting time.
It’s going to be totally different then my other portfolio work, it ain’t going to be easy though.

Een nieuwe shoot die geregeld moet worden! Onze volgende opdracht draait rond het thema ”Little Black Dress”, het enige wat ik weet is dat ik énorm naar de shoot dag uitkijk.
Het wordt helemaal iets anders als het portfolio werk dat ik tot nu toe heb, al is het geen gemakkelijke opdracht.

Off we go to work! My fluffy coat is a fact since it’s almost freezing. But no complaining, as long it isn’t raining, I’m happy!

Op naar het werk! Mijn fluffy jas is een feit sinds de temperaturen er nog niet beter op zijn geworden. Maar mij hoor je niet klagen zolang het niet regent, vind ik alles prima.

step0001

After school and working I always looking forward to Fashion events! You can guess I was pretty excited when Oona sended me an invation for the Scapa Flagship store opening.
So on thursday night I went to Antwerp with one of my good friends, beautiful store with a great collection! Interior by Scapa Home, craving it, I cannot wait to have my own place!

Amused by delicious gin-tonic, good music and a photo corner, it was a lovely evening!
Store location: Arenbergstraat 12.

Naast school en werken kijk ik altijd onwijs naar de fashion evenementen uit! Je kan al raden dat ik hartstikke enthousiast was toen ik een uitnodiging van Oona in mijn inbox had.
Dus op donderdag avond ben ik met een vriendin naar Antwerpen gegaan, naar de opening van de Scapa Flagship store.
Mooie locatie en winkel, met een leuke collectie! Het interieur was door Scapa Home verzorgd, god ik kan niet wachten tot ik mijn eigen stek heb, drie keer raden waar ik mijn spullen zal halen?!

Verwend door leuke gin-tonic, goede muziek en een foto hoek. Het was een gezellige avond!
Winkel locatie: Arenbergstraat 12.

10955582_10204789676716445_2677021189867789891_n

Sunday funday, time to close the weekend. My dad was in town, so nothing more fun to hook him up with my boyfriend on an evening with drinks and bowling. My dad hates it when he loses a game, of course I’m posting a photo from a round that I won. (That was only onces ofcourse).
So time for a new week, ready to pack my bags for a city trip! Next week another report!
Curious where I’m going? Keep an eye on my Instagram; keep you posted.

Sunday funday, tijd om het weekend af te sluiten. Mijn vader is weer in de stad dus niets leuker als hem eindelijk op te zadelen met mijn vriend (in de positieve zin) met een cocktails en een avondje bowlen. Mijn vader kan niet bepaald tegen zijn verlies, dus bij deze een foto dat ik de ronde gewonnen heb. (Al was dat het enige potje waarin ik mezelf een winnaar mocht noemen);
Op naar een nieuwe week, klaar om mijn tassen klaarzetten voor een city trip! Volgende week een nieuw verslag!
Benieuwd waar ik naartoe ga? Hou mijn Instagram in de gaten voor dagelijkse foto’s!

 

Geef een reactie

