My week in a nutshell

1498902_10204834215829895_7355258617492068928_o

Hi guys, I’m pretty lazy at the moment. It’s been me a week!
Went on a city trip with the girls and it was right back to work when I stepped of the plain.I had fun again and that’s all what counts! This week there are new things to come like a blogger event tonight, can’t wait!
But for now… let’s take a look how my week has been and see it through”my glasses”.

Hi jongens, jullie willen niet weten wat voor een enorm lui momentje ik heb op dit moment. Wat een week!
Ik ben met de meiden op een city trip geweest en van het moment dat ik uit het vliegtuig stapte kon ik weer aan het werk.
Het enige wat telt is dat ik het weer enorm naar mijn zin heb gehad! Deze week staan er weer nieuwe dingen op het programma zoals een bloggers event vanavond!
Maar voor nou… laat ik jullie een kijkje in mijn week nemen en zien jullie het door ”my glasses”.

Off we go! It was a while since I’ve been on a city trip so no better way to start it with these girls.
We had a great weekend and I will tell you all about it later on in post, if you have questions… ask!

Hier gaan we dan! Het was eventjes geleden dat ik nog eens een city trip had gemaakt dus geen leukere manier om er weer aan te beginnen dan met deze meiden.
Een leuk weekend dat voorbij is gevlogen, ik vertel jullie er later alles over in een post.
Oh, en als jullie met vragen zitten, ik beantwoord ze graag!

Shooting time! This time it was around the theme “Little black dress”.
Did something new and of course I will show you the results later on this week. Be patient and for now have a great day!

Shooting time! Deze keer ging de opdracht rond het thema “Little black dress’.
Tijd om weer eens iets anders toen, natuurlijk komen de resultaten later deze week online op de website.
Voor nou, een fijne dag voor iedereen!

Photo from LTR: Kiki Vogels, Céline Radelet PhotographyEsthera Sarita, Charlotte Bossens.

One thought on “My week in a nutshell

Geef een reactie

