My week in a nutshell

image

Finally, I’m back with a new post and I have a lot to tell guys! 
I literally had no time to sit back and take my laptop in front of me to update you about the things I was doing last week…Where should I start… On Tuesday it was shooting time again!  I was in heaven since I could use the dress I designed.
I cannot wait to show you the pictures.

Ein-de-lijk, ik ben terug met een nieuwe post en ik heb véél te vertellen!
Ik had letterlijk geen tijd om wat tijd voor mezelf te nemen en de laptop op mijn schoot te tillen om jullie ondertussen al te vertellen wat ik heb gedaan.

Waar zal ik beginnen… Dinsdag was het shooting dag! Ik liep op een roze wolkje omdat ik eindelijk mijn eigen design kon gebruiken.
Kan niet wachten om het resultaat online te zetten.


”Everthing needs to be picture perfect”

On Thursday they asked me all of a sudden if I would like to be model for a fashion show of a clothing boutique.
Me as a model… New experience so of course with my heart beating in my throat I walked on the catwalk with some sets and well, I will just show you a picture!

Opeens vroegen ze me of ik model wou lopen tijdens een mode show voor een kleding boetiek.
Ik als een model… Nieuwe uitdaging, ervaring dus waarom niet! Met een heel klein hartje liep ik de zaal binnen met een paar setjes, weet je, ik laat jullie gewoon een foto zien!

10422113_793149050779555_6965561128819532417_neditedQuick shot just before going up!

All those clothes, I wish I could keep it all to myself! That feeling didn’t get better the next day.
At 04:45 AM it was time to get up, to dress myself and leaving to Amsterdam to assist the New York stylist Clayton Coleo.
We did a shoot for the Irish magazine Social & Personal, I love these kind of days because I learn so much.
To know what kind of shoot we did and to see the results… get yourself the issue of follow me on my other social media channels!

Al die kleding, ik wou dat ik het allemaal mocht houden! Dat gevoel werd de volgende dag niet beter.
Om 04:45 ’s ochtends was het weer tijd om op te staan, mezelf aan te kleding en naar Amsterdam te vertrekken om de New Yorkse fashion styliste Clayton Coleo te assisteren.
We deden een shoot voor het Ierse magazine Social & Personal, ik hou van dit soort dagen ook omdat ik er zoveel van leer.
Ben je benieuwd wat voor een shoot het was en wil je resultaten zien? Haal dan het magazine in huis of volg me op mijn andere social media kanalen!

11044501_10204975124432522_3026430267701592461_n
It’s all about the details

603830_10152601332097234_5546931410340800956_n
Result of the first time I assist Clayton Coleo, cover time!

No time to lose, after a long day it was time to move on to the next job.
Fashion room organised a ladies night with drinks, fashion show, showing make-up and so on!
Nancy, the owner, aksed me if I would like to help with the styling. There we’re so many models and looks; I just know for sure that I love the hectic moments, you need to think fast, you cannot overthink your descisions and something important, You Cannon ever lose control.
Normally I was there to write about the event but there was no time, of course I made some backstage pictures.

Geen tijd te verliezen, na een lange dag was het tijd om naar de volgende job te vertrekken.
Fashion Room organiseerde een ladies night met drankjes, mode show, standjes met kleding, sieraden en make-up.
Nancy, de eigenaresse, vroeg me of ik met de styling wou helpen. Er waren zoveel modellen en outfits! Ik weet één ding zeker; I love my job.
De hectische momenten, dat je je keuze niet kan overdenken, snel moet beslissen, precies zijn en iets belangrijk je mag niet bezwijken onder de stress.
Normaal ging ik er al blogger naar toe om er over te schrijven maar daar was geen tijd voor, maar foto’s zijn er gemaakt!


In the moment… selfie

FotorCreated

On Saturday it was time to get out of my fashion bubble and go back to my daily work.
I needed to prepare myself because on sunday we went to Brussels because we got concert tickets for the beautiful SAM SMITH!
I think 1000 of hearts melted the minute he started singing and throwed a smile into the public.
He is so genuine, thankfull and it’s all about him and his music. 
After the concert my friend and I wear talking about the evening and then something great happend… 
We we’re waiting to exit and ,lucky us, we passed by the tour busses and all of a sudden we heard a lot of girls screaming…
So the first thing I did was looking for pen and paper like crazy, pushed my friend put of the car, thinking it would take 20 minutes, literally, it took 5 minutes?! Let’s say he had his ”moment” with Sam… And he’s still walking around with a twinkle in his eyes!

Zaterdag was het tijd om uit mijn mode bubbel te stappen om terug te keren naar mijn dagelijkse job.
Ik moest me wel wat voorbereiden aangezien we zondag naar Brussel gingen om SAM SMITH een avond te bewonderen.
Ik denk dat er duizenden harten smolten op het moment dat Sam nog geen twee woorden had gezongen en lachte.
Hij is zo aardig en eerlijk, het draait puur om zijn stem en de muziek. Gewoon een geweldig persoon (en dan kennen we hem niet eens persoonlijk).

Na het concert waren mijn vriend en ik in het honderd aan het praten over de avond, wat voor een gekke dingen er ook waren gebeurd tot er iets anders leuks gebeurde…
We zaten in de auto, millimeter bij millimeter aan het aanschuiven naar de uitgang, hadden wij even geluk dat we langs de tour bussen passeerden.
Tot ik opeens heel veel meiden horen gillen, oké snel denken! Dus ik duw mijn vriend met pen en papier de auto uit eigenlijk al aan het stressen dat dat wel eens 20 minuten kon duren. Wat moesten al die auto’s achter mij wel niet denken?
Het duurde letterlijk nog geen 5 minuten voor hij met twee handtekeningen voor mijn auto stond te springen, laten we het zo zeggen dat hij zijn ”moment” had met Sam, die kan nog een tijdje genieten!

10955414_10204975142872983_2811519161409059079_o

The next day, I was ready to leave to Amsterdam again – in the meantime without a voice – to do some shopping with my sister and joining the opening of the pop up store of Dutch designer Addy van de Krommenacker in the Bijenkorf. 
I already said that I learn a lot at school and on days like these, so it’s great to have a sister that I can practice with!

I think I told you guys everything, in another post I will tell you all about the pop-up opening!
Do you have questions about the things I do, ask me! I say it all the time, I would love to tell you more or give advice.

De volgende dag, was ik alweer klaar om naar Amsterdam te vertrekken, ondertussen mijn stem kwijt, om te winkelen met mijn zus en de pop-up opening van Addy van de Krommeacker in de Bijenkorf bij te wonen.
Ik heb al eerder gezegd dat ik veel leer van mijn opleiding en dagen zoals dit, dus het is altijd leuk om een zus te hebben om ook nog eens mee te oefenen!

Ik denk dat ik uit gesproken ben, in een andere post vertel ik jullie alles over de opening.
Als je vragen hebt over de dingen die ik doe, mijn opleiding vraag maar raak!

image9edited

Geef een reactie

