FASHION | A WAY OF DREAMING x POLETTE

IMG_2411b

I love this time of the year, when the first sunshine is out and you finally can wear sunglasses again.
I’m always in need of new sunglasses because I like to alternate sometimes. Recently they introduced me to the new online eyewear webshop Polette.After testing a regular pair, it’s time to introduce you properly.

Ik vind deze tijd van het jaar geweldig, wanneer de eerste zonnestralen er zijn en je weer met je zonnebril de straat op kan.
Ik ben altijd in voor nieuwe zonnebrillen aangezien ik het leuk vind af en toe af te wisselen, zo stelde ze me voor aan een nieuw online eyewear webshop Polette.
Na een paar te testen, is het tijd om jullie het merk eens deftig voor te stellen.

IMG_2466b I’m already a big fan and after I’m done talking I think you might have a new favorite eyewear webshop too.
Polette sells high quality frames for a very low price and what makes them so innovative, is that they work without any in-between parties like actual stores or importers, which mean they can offer us their glasses cheaper!
The best thing is about to come… you can combine every strenght, color, tint on every pair of glasses!
So let’s put it this way, you can design your own pair in the way you like to combine it with your clothes, can it get any beter?

Ik ben al een grote fan en ik denk als ik uitgepraat ben dat jullie er een nieuwe favoriete eyewear webshop bij hebben.
Polette verkoopt monturen van hoge kwaliteit tegen super lage prijzen en wat hun zo vernieuwend maakt is, dat ze zonder enige tussenpartijen werken zoals merken, winkels of importeurs, waardoor ze ons hun zonnebrillen veel goedkoper kunnen aanbieden.
Het beste moet nog komen… je kan elke sterkte, kleur, niveau en tint aanpassen op welke zonnebril dan ook!
Dus met andere woorden, je kan je eigen design maken en zo combineren met welke outfit dan ook, kan het nog beter?

IMG_2437b

My thoughts about it? I picked the Istanbul model that only cost $24,99 with dark ‘fashion glasses’.
You have so many choices in sunglasses AND glasses but I choose to pick something different then the standard pairs.
There is nothing wrong with my sight I didn’t need corrective lenses or anything and since the shades are already dark I didn’t have to change anything. (I hate it when I see people’s eyes through their shades).
My sunnies actually fits great right from the start, no pain behind my ears or anything and it just has the perfect size! The protection is great comparing them to my other sunglasses of the same price category.
So what you think, ready to do some online shopping!?

Mijn gedachten er over? Ik koos het Istanbul model voor maar $24,99 met donkere ‘fashion glazen’.
Je hebt zoveel keuzes in zonnebrillen EN brillen dat ik toch voor iets specialer heb gekozen.
Aangezien er niets mis is met mijn zicht had ik geen correctie glazen nodig, ja ja zelfs dat kan je aanpassen bij deze brillen, en omdat de glazen van zichzelf al donker zijn hoefde ik daar ook niet aan te veranderen. (Ik heb er een hekel aan als je mensen hun ogen door de bril heen ziet).
Mijn bril paste perfect aan, geen pijn achter mijn oren of dergelijke en de grootte is hemels!
De bescherming van de glazen is top vergeleken met mijn andere brillen van dezelfde prijscategorie.
Dus wat denk je, klaar voor wat online shoppen?!

IMG_2432bIMG_2453bIMG_2476bIMG_2409bPhotos by Sarah Sebbar

Wearing
Shirt: H&M
Colbert: H&M
Jeans: Levi’s
Sneakers: Adidas Superstar
Hat: Stradivarius
Sunglasses: Polette

2 thoughts on “FASHION | A WAY OF DREAMING x POLETTE

Geef een reactie

