My week in a nutshell

step0002

Just before you know another week passed by and I had some fun again!
Being busy with fashion, blogging and styling, doing fun things with my friends and so on, what is not to love?Last Tuesday it was time for another school assignement, a totally different one, for those who haven’t seen the photos yet ⇒ STYLING by Kiki.
It was a great team to work with and well, I’m curious what you think!

Voordat je het weer weet is er weer een week om en het was er weer een vol plezier!
Elke dag druk bezig met de mode, bloggen en styling, leuke dingen met mijn vrienden enz. doen, wat wil je nog meer?
Afgelopen Dinsdag was het weer tijd voor een school opdracht, totaal eens iets anders, voor degene die het resultaat nog niet hebben gezien ⇒ STYLING by Kiki.
Het was weer een enorm leuk team om mee te werken en ik ben benieuwd wat jullie van het resultaat vinden!

1902912_632005903596011_4113837826009143058_n

And we’re not done! After this shoot is was time to go to Antwerp, to help the lovely blogger Céline Radelet with the styling of her assignment.
I can tell, there was a loooot of good food!

En we zijn nog niet klaar! Na mijn fotoshoot was het tijd om naar Antwerpen te gaan, om de lieve blogger Céline Radelet te helpen met de styling van haar shoot.
Na een lange dag toch blij dat ik thuis kwam want ik kan je zeggen dat er véél lekker eten aanwezig was bij de shoot!

FotorCreated

Next stop was Kapellen on Thursday night for the exclusive opening of the Lewis store.
I know my new favorite shopping place!

Volgende stop was Kapellen op Donderdag avond voor de exclusieve opening van de Lewis kledingzaak.
Ik weet wat mijn nieuwe favoriete winkel plaats is!

7

Weekend break – I went out with my girls to a party of Studio Brussel, the brother of one of my girl friends was one of the birthday guys! #FUN
Monday is my day off and it’s the day that I either do nothing but watching all my series (Grey’s Anatomy, PLL, …) or mostly it’s my ‘TO DO’ list day.

This Monday it was meeting time with the people of Butterfly twists to show their new FW15 collection and keeping me posted about the summer collection, you can see this one coming… soon a new outfit post on the blog!

Weekend break- gezellig op stap met de meiden, naar een feest van Studio Brussel, de broer van een van mijn vriendinnetjes was één van de birthdayboys! #GEZELLIG
Maandag is altijd mijn vrije dag, oftewel is het de dag dat ik helemaal niets anders doe als het inhalen van mijn favoriete series (Grey’s Anatomy, PLL, …) maar meestal is het de dag van mijn ‘TO DO’ lijst.
Afgelopen Maandag had ik een leuke meeting met de mensen van Butteryfly twists waarbij ze hun nieuwe herst- winter collectie 2015 lieten zien en me alles vertelde over de zomer collectie, je kan het al aan komen voelen… binnenkort weer een nieuwe outfit post op de blog!

11061310_633353930127875_1272901357257595124_n

This week it’s all about preparing my closet sale this Sunday and shooting with my friend and photographer Sarah Sebbar, I have this new trousers I cannot wait to show off!
Keep an eye on the blog for more pictures. ♥

Deze week draait het allemaal rond de preparaties van mijn closet sale aanstaande Zondag, en het maken van outfit foto’s met mijn vriendinnetje en fotografe Sarah Sebbar. Ik heb een nieuwe broek gekocht en ik kan niet wachten om hem te laten zien!
Hou een oogje op de blog voor meer foto’s. ♥

Geef een reactie

