BLOGGER OF THE MONTH | Seen by Joya

IMG_6635aaaaaa

Ready to start a new month by ending this one with a new blogger of the month.
This time we welcome this inspiring lady who knows exactly what’s going on in the fashion scene! With her own style she takes you into her world and shows you what it’s all about. Meet Joya Kenens of Seen by Joya.

” Hi hi, my name is Joya Kenens. I’m 18 y/o and started university this year in Antwerp. I study communication sciences and after that I would love to study Fashion Management abroad.”

Tijd om een nieuwe maand te starten en er een af te sluiten met een nieuwe blogger of the month.
Deze keer verwelkomen we deze inspirerende dame die precies weet wat ze doet in de fashion scene! Met haar eigen stijl neemt ze je mee in har wereld en showt ze ons de leukste dingen uit de mode wereld. Ontmoet Joya Kenens van Seen by Joya

Hi hi, mijn naam is Joya Kenens. 18 jaar oud en eerste jaar student aan de Universiteit in Antwerpen. Ik studeer communicatie wetenschappen en daarna zou ik heel graag Fashion management in het buitenland volgen.”

IMGP0799 kopie1

Who is your style inspiration?
* Hmmm that’s a hard one! I guess it would be a mix of Negin Mirsalehi, Kristina Bazan and Tiany Kiriloff. I would describe their style as sophisticated, classy and feminine.

This year you went to the Paris Fashion week, what was one thing you definetly keep in mind?
* Paris Fashion Week was actually one of my most impulsive actions ever. Billie, my friend and photographer, and I decided to go to Paris for the last day of PFW and we’re so glad we did.
Seeing all those gorgeous bloggers, models and important people from the fashion scene, was an amazing experience.
We expected a lot of people and photographers, but what we experienced was SO crazy. The thing that I loved the most is spotting people wearing awesome outfits. I’m definitely going back next year (and hopefully for a bit longer then).

Favorite sunglasses for this season
* KOMONO really caught my eye for this season. They have this certain way of creating designs of sunglasses that you just haven’t seen before.
Also it’s a Belgian brand, which makes it cool to wear ‘home made’ sunnies.

What is your motto?
* Chase your dreams.

18 years old and blog active since 6 months and already succesfull! Do you have tips and tricks for girls with the same dream?
* I think blogging is all about what YOU like and not about what others might like. My blog, Seen by Joya, represents who I am and what I stand for.
I watch trends, but do not necessarily follow them. I think by creating your own style of blogging, you’ll get really far and you’ll keep having fun.
For me, it’s a wonderful way to express myself and my passion for fashion.

Your three favorite hot spots in Antwerp
* NORMO (for coffee and tea) | Berlin (for delicious food) | Phil’s coffee (for a delicious breakfast)

Favorite spring outfit
* Boyfriend jeans – white top – colorful juwels (I’ll be posting an outfit like this soon).

A question I like to ask every blogger, what is your favorite experience so far?
* I can’t really name one particular experience that I loved the most. I guess the best thing about this new world for me is that I get to know super interesting and inspiring people, from all over the world, who share the same love for fashion, lifestyle and traveling.
I feel really happy about that. Also the heartwarming and lovely comments I get of people I know, but also of people that I haven’t meet before.

Favorite city trip 
* As you might know, I’m a hugeeee fan of traveling and discovering new places and cultures. Normally I’m more of a high-temperatures-fanate, but a city that I will never forget and certainly go back to is Stockholm.
We made our trip to Stockholm at wintertime, which was awesome. The entire city was covered in snow, people were enormously kind and the atmosphere was perfect.
What could you wish more? Next time I go back there, I would love to go during summer, to experience the other (warmer) ‘side’ of Stockholm.

What three things do you blog about most
* Fashion | travel (hotspots) | young, new and dynamic brands.

blogger-image-1050119091

Wie is jouw stijl inspiratie?
* Hmm dat is een moeilijke! Ik denk dat het een mix is van Negin Mirsalehi, Kirstina Bazan en Tiany Kiriloff. Ik zou hun stijl beschrijven als gesofisticeerd, klassiek and vrouwelijk.

Dit jaar ben je naar de Paris Fashion week geweest, wat blijft jou het meeste bij?
De fashion week in Parijs was eigenlijk een impulsieve actie. Billie, mijn vriendin en fotografe, en ik besloten de laatste dagen van de fashion week naar Parijs te gaan en we zijn enorm blij dat we dat hebben gedaan.
Om al die prachtige bloggers, modellen en belangrijke mensen van de fashion scene te zien, was gewoon een fantastische ervaring.
We verwachtten veel mensen en fotografen, maar wat we nu mochten ervaring was TE gek. Wat ik het leukste van al vond was om outfits te spotten.
Ik ga zeker terug volgend jaar en hopelijk wat langer.

Favoriete zonnebrillen merk voor dit seizoen?
* KOMONO heeft mijn aandacht te pakken voor dit seizoen. Ze hebben een bepaalde manier van ontwerpen die je niet eerder hebt gezien.
Ook omdat het een Belgisch merk is, het is altijd cool om ‘home made’ sunnies te dragen.

Wat is jouw motto?
* Chase your dreams.

18 jaar, een half jaar bezig en al zoveel succes! Heb je tips en tricks voor meiden die hetzelfde als jou willen bereiken?
* Ik denk dat bloggen gaat over wat JIJ leuk vind en niet wat andere misschien leuk zouden vinden. Mijn blog, Seen by Joya, weergeeft wie ik ben en waar ik voor sta. Ik bekijk trends, maar volg ze niet op de voet. Ik denk door je eigen stijl qua bloggen te creëren, kom je al enorm ver en blijf je plezier hebben.
Voor mij, is het een geweldige ervaring om mezelf en mijn passie voor mode te uiten.

Wat zijn jou 3 hot spots in Antwerpen?
* NORMO (voor koffie en thee) | Berlin (voor lekker eten) | Phil’s coffee (voor een heerlijk ontbijt)

Favoriete lente outfit
* Boyfriend jeans – witte top – kleurrijke juwelen (binnenkort komt er ook een outfit post over op mijn blog).

Dit is iets wat ik aan elke blogger vraag, wat is jou leukste ervaring tot nu toe?
* Ik kan niet op een bepaald moment komen wat ik het leukste vond. Ik denk dat het beste van deze nieuwe wereld voor mij is dat ik super interessante en inspirerende mensen mag leren kennen, van over heel de wereld.
Die dezelfde liefde delen voor mode, lifestyle en reizen. Daar voel ik me heel gelukkig over.
Ook de hartverwarmende reacties die ik krijg van mensen die ik krijg, maar ook van mensen die ik nog nooit eerder heb ontmoet.

Welk land /stad is volgens jou een echte aanrader om een citytrip naar te maken?
* Als je waarschijnlijk weet ben ik een eeenorme fan van reizen en het ontdekken van nieuwe plekken en culturen.
Normaal ben ik een hoge-temperaturen-fanaat, maar een stad die ik nooit vergeet en zeker terug naar toe zal gaan is Stockholm.
We hadden een trip naar Stockholm gemaakt in de wintertijd, wat geweldig was. De hele stad bedolven onder de sneeuw, mensen waren enorm vriendelijk en de sfeer was perfect.
Waar kan je nog voor wensen? Volgende keer als ik terug ga, zou ik graag in de zomer tijd gaan om de andere ‘kant’ van Stockholm te leren kennen.

Wat zijn de 3 dingen waar je het liefst over schrijft?
* Mode | Reizen (hotspots) | jonge, nieuwe en dynamische merken.

Dia6 IMG_5422 IMG_7224a IMGP2958 kopie IMGP1597 kopie

Geef een reactie

